Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Consumer perception and buying decisions (the macaroni study)

Chetan R., Dhara S. (2018) Consumer perception and buying decisions (the macaroni study). Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук..

[thumbnail of Chetan, Dhara.pdf]
Preview
Текст
Chetan, Dhara.pdf

Завантажити (54kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 13 Лип 2018 07:38
Оновлення: 13 Лип 2018 07:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27319
ДСТУ 8302:2015: Chetan R., Dhara S. Consumer perception and buying decisions (the macaroni study). Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2018..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу