Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Social advertising as an important component of modern society

Garkava A. (2018) Social advertising as an important component of modern society. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук.

[thumbnail of Garkava_doc.pdf]
Preview
Текст
Garkava_doc.pdf

Завантажити (62kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 17 Лип 2018 09:48
Оновлення: 17 Лип 2018 09:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27334

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу