Гордієнко О. А. (2014) Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. № 6. С. 133–137.
Стаття 1.pdf
Завантажити (253kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх учителів початкової школи до роботи з розвитку мовлення на уроках читання, зокрема з використанням творів образотворчого мистецтва. Розкрито актуальність висвітлення розвивальних можливостей засобів мистецтва на уроках читання, проаналізовано місце зазначених питань у сучасних дослідженнях. З метою надання методичної допомоги студентам проілюстровано, де і як можна використати твори образотворчого мистецтва на уроках читання. Також зроблено висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження в означеній галузі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | засоби образотворчого мистецтва, професійна готовність, педагогічна діяльність, аналіз твору, педагогічна творчість, емоційний і виховний вплив мистецьких та літературних творів. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 07 Вер 2018 10:59 |
Оновлення: | 07 Вер 2018 10:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27387 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Формування професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з розвитку мовлення школярів на уроках читання (з використанням творів образотворчого мистецтва). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2014. № 6. С. 133–137. |