Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи

Гордієнко О. А. (2017) Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник. Т. 1. С. 39–42.

[thumbnail of Стаття 2.pdf]
Preview
Текст
Стаття 2.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: комп'ютерні технології, комперенція, культура мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 07 Вер 2018 11:00
Оновлення: 07 Вер 2018 11:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27388
ДСТУ 8302:2015: Гордієнко О. А. Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник. 2017. Т. 1. С. 39–42.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу