Сорочинська О. А., Павлюченко О. В., Халімончук Н. О. (2018) Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія». Зб. наук. праць «Педагогічні науки». Т. 1. С. 81–86.
режим дня 2018.pdf
Завантажити (228kB) | Preview
Анотація
У статті теоретично обґрунтовано проблему дотримання режиму дня як основи формування здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «режим» та «режим дня». Окреслено основні вимоги до його побудови у дошкільній практиці, та обґрунтовано їх із позиції вікових фізіологічних особливостей розвитку дитячого організму. Відповідно до процесів життєдіяльності дошкільників виокремлено складові режиму дня та здійснено їх детальну характеристику.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | режим дня, дошкільний навчальний заклад, формування здоров’я, процеси життєдіяльності, складові режиму дня, дошкільники. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 28 Вер 2018 18:57 |
Оновлення: | 28 Вер 2018 18:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27400 |
ДСТУ 8302:2015: | Сорочинська О. А., Павлюченко О. В., Халімончук Н. О. Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія». Зб. наук. праць «Педагогічні науки». 2018. Т. 1. С. 81–86. |