Бірук Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). С. 38–48.
Бірук_Дрогобич.pdf
Завантажити (359kB) | Preview
Анотація
статті проаналізовано вживання дефініції «педагог-
дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему
одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль-
ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має
опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг-
нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано
рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту-
вальний етап експериментальної роботи серед представників українських
науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі
й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії
досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами
педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до
самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення
категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його
професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагог-дослідник, наукові підходи, рівні дослід- ницької діяльності, характерні риси педагога-дослідника, професійно- творчий розвиток |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 02 Жовт 2018 21:55 |
Оновлення: | 02 Жовт 2018 21:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27449 |