Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Packaging as a marketing tool

Kurkova K. (2018) Packaging as a marketing tool. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук..

[thumbnail of Kurkova.pdf]
Preview
Текст
Kurkova.pdf

Завантажити (141kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 10 Жовт 2018 10:23
Оновлення: 10 Жовт 2018 10:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27559
ДСТУ 8302:2015: Kurkova K. Packaging as a marketing tool. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2018..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу