Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми

Вознюк О. В., Аргіропоулос Дімітріс, Коновальчук І. І. (2018) Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта". Т. 2. С. 6–9.

[thumbnail of Вознюк_Статья_.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_Статья_.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Початок ХХІ століття характеризується духовно-моральною кризою суспільства, виявляючи компенсаторний процес, спрямований на відродження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до медико-біологічних засад педагогічного процесу як інструменту не тільки покращення здоров’я учасників освітнього процесу, не тільки засобу формування в них навичок здорового способу життя, але й впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми, що спрямована на інтеграцію дітей з особливими потребами в освітній процес української школи, а також на виявлення здоров’язберігаючих ресурсів педагогічних систем.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини > RA0421 Охорона здоров'я. Гігієна. Профілактична медицина
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 17 Жовт 2018 06:07
Оновлення: 17 Жовт 2018 06:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27591
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Аргіропоулос Дімітріс, Коновальчук І. І. Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта". 2018. Т. 2. С. 6–9.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу