Вознюк О. В. (2014) Основи психологічної корекції поведінки. Молодь в умовах нової соціальної перспективи : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 травня 2014 року).. С. 325–327.
Preview
Вознюк__звички.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Психічна діяльність людини виявляє два відносно полярні аспекти: свідомий (довільний) і підсвідомий (мимовільний). Процес виховання й навчання, основне навантаження якого лягає на наріжний соціальний інститут – школу, передбачає використання технологій, спрямованих на перетворення як свідомого, так і підсвідомого аспектів психічної діяльності дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 11 Січ 2019 10:29 |
Оновлення: | 11 Січ 2019 10:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27899 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Основи психологічної корекції поведінки. Молодь в умовах нової соціальної перспективи : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (13-14 травня 2014 року). 2014.. С. 325–327. |