Електронна бібліотека Житомирського державного університету

System of marketing management

Pryvedenyuk M. (2018) System of marketing management. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук..

[thumbnail of Pryvedenyuk.pdf]
Preview
Текст
Pryvedenyuk.pdf

Завантажити (142kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Л.П. Макарчук
Дата подачі: 28 Січ 2019 13:04
Оновлення: 28 Січ 2019 13:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28007
ДСТУ 8302:2015: Pryvedenyuk M. System of marketing management. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. 2018..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу