Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами)

Білявський Є. Є. (2018) Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 23–27.

[thumbnail of Білявський.pdf]
Preview
Текст
Білявський.pdf

Завантажити (223kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 31 Січ 2019 09:51
Оновлення: 31 Січ 2019 09:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28112
ДСТУ 8302:2015: Білявський Є. Є. Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. 2018.. С. 23–27.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу