Іванчук Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 103–105.
Preview
Іванчук.pdf
Завантажити (225kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 05 Лют 2019 15:53 |
Оновлення: | 05 Лют 2019 15:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванчук Н. В. Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. 2018.. С. 103–105. |