Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення

Іванчук Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 103–105.

[thumbnail of Іванчук.pdf]
Preview
Текст
Іванчук.pdf

Завантажити (225kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 05 Лют 2019 15:53
Оновлення: 05 Лют 2019 15:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28250
ДСТУ 8302:2015: Іванчук Н. В. Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. 2018.. С. 103–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу