Дубасенюк О. А. (2018) Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 4 (95). С. 62–70. ISSN 2076-6173.
Preview
12.pdf
Завантажити (444kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Анастасія Торгонська |
Дата подачі: | 26 Лют 2019 10:20 |
Оновлення: | 26 Лют 2019 10:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28431 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Концептуальні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів, реалізовані у діяльності Житомирської наукової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2018. № 4 (95). С. 62–70. |