Коновальчук І. М. (2018) Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 4 (95). С. 92–97. ISSN 2076-6173.
Preview
17.pdf
Завантажити (407kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Анастасія Торгонська |
Дата подачі: | 26 Лют 2019 10:35 |
Оновлення: | 26 Лют 2019 10:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28436 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. М. Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2018. № 4 (95). С. 92–97. |