Шанскова Т. І. (2018) Андрагогічні засади професійної підготовки магістрів дошкільної та початкової освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітніх реформ: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.).. С. 23–29.
Шанскова_Коломия.pdf
Завантажити (282kB) | Preview
Анотація
У сучасних умовах дворівнева підготовка педагогічних працівників у системі «бакалавр-магістр» у вищій освіті України сконцентрована на зміні форм, методів, прийомів та засобів навчання на кожному з рівнів. Зазначимо, що підготовка магістрів відрізняється більшою науковою і теоретичною фундаментальністю, рівнем самостійної науково-дослідної та проектної діяльності. Вона розрахована на поглиблення вузькоспеціальних знань і застосування їх у викладацькій або науковій діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 05 Бер 2019 09:42 |
Оновлення: | 05 Бер 2019 09:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28525 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Андрагогічні засади професійної підготовки магістрів дошкільної та початкової освіти. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітніх реформ: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.). 2018.. С. 23–29. |