Горобець С. М., Горобець О. В. (2017) Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник. Т. 1, № 8. С. 133–142.
Gorobets SM 2017 Andragogichniy_visnyk_8_133-142.pdf
Завантажити (874kB) | Preview
Анотація
В статті проаналізовано сутність і особливості дистанційного навчання. Зроблено висновок щодо доцільності використання технологій дистанційного навчання у сфері післядипломної освіти. Запропоновано включити вивчення основ тайм-менеджменту в навчальні плани дистанційного навчання для студентів усіх спеціальностей. Здійснено огляд основних педагогічних та інформаційних технологій, які забезпечують процес дистанційного навчання і його технічну підтримку. Наведено перелік спеціалізованих веб-сервісів, які доцільно використовувати для організації спільних обговорень та відеоконференцій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | післядипломна освіта, дистанційне навчання, педагогічні технології дистанційного навчання, тайм-менеджмент, Інформаційно-комунікаційні технології, інформаційні технології дистанційного навчання, системи управління навчанням. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Сергій Миколайович Горобець |
Дата подачі: | 01 Квіт 2019 13:51 |
Оновлення: | 01 Квіт 2019 13:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28756 |
ДСТУ 8302:2015: | Горобець С. М., Горобець О. В. Застосування технологій дистанційного навчання у процесі післядипломної освіти. Андрагогічний вісник. 2017. Т. 1, № 8. С. 133–142. |