Принципи формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Зимовець О. А. (2016) Принципи формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Нові технології навчання, 2 (89). С. 98–103.

[img]
Preview
Текст
Download (163kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Автор розкриває структуру професійних умінь учителів гуманітарного профілю в умовах інформаційного суспільства та визначає принципи їх формування в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу з використанням засобів ІКТ.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійні уміння, майбутні вчителі, гуманітарні дисципліни, навчально-виховний процес, принципи, інформаційно-комунікаційні технології.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Olena Zymovets
Дата подачі: 02 Квіт 2019 14:09
Оновлення: 02 Квіт 2019 14:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28795

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу