Антонова О. Є., Ващук О. В. (2015) Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання. № 6. С. 141–155.
Preview
АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ.pdf
Завантажити (299kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Олена Євгеніївна Антонова |
| Дата подачі: | 03 Квіт 2019 00:34 |
| Оновлення: | 03 Квіт 2019 00:34 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28802 |
| ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є., Ващук О. В. Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання. 2015. № 6. С. 141–155. |


