Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження

Дубасенюк О. А. (2018) Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky. № 6 (3). С. 37–41. ISSN 1338-9432.

[thumbnail of Андрагог_модел_.pdf]
Preview
Текст
Андрагог_модел_.pdf

Завантажити (378kB) | Preview

Анотація

У статті наголошується на важливості освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання; розкривається роль методу моделювання, який сприяє систематизації знань про досліджуваний об’єкт. Обгрунтовано андрагогічну модель навчання та виявлено головну її відмінність від педагогічної, яка розглядає дорослих в якості суб’єктів освіти. Представлено і проаналізовано андрагогічні моделі професійно-педагічної освіти

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Квіт 2019 18:26
Оновлення: 03 Квіт 2019 18:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28856
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky. 2018. № 6 (3). С. 37–41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу