Дубасенюк О. А. (2018) Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky. № 6 (3). С. 37–41. ISSN 1338-9432.
Preview
Андрагог_модел_.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті наголошується на важливості освіти дорослих в умовах ціложиттєвого навчання; розкривається роль методу моделювання, який сприяє систематизації знань про досліджуваний об’єкт. Обгрунтовано андрагогічну модель навчання та виявлено головну її відмінність від педагогічної, яка розглядає дорослих в якості суб’єктів освіти. Представлено і проаналізовано андрагогічні моделі професійно-педагічної освіти
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 03 Квіт 2019 18:26 |
Оновлення: | 03 Квіт 2019 18:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28856 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Андрагогічна діяльність викладача вищої школи в умовах магістратури як системний об’єкт дослідження. Scientific letters of academic society of Mical Baludansky. 2018. № 6 (3). С. 37–41. |