Сидорчук Н. Г. (2017) Магістратура: історичні передумови впровадження ступеневої освіти на сучасному етапі модернізації вітчизняної вищої школи. Креативна педагогіка. № 12. С. 49–56.
5_Сидорчук.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
У статті узагальнено досвід становлення і розвитку магістратури східноєвропейської традиції як засобу оптимізації діяльності магістеріуму в умовах адаптації вітчизняної системи вищої освіти до умов Болонського процесу. Здійснено аналіз історичного ракурсу магістерської підготовки крізь площину функціонування дисертаційної системи. Досліджено питання формування наукових кадрів вищої кваліфікації в системі університетської культури, досвід підготовки дисертацій та традиції їх захистів, законодавчі основи присудження наукових ступенів та звань у період становлення східноєвропейської традиції університетського освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | двоступеневе навчання, магістр, магістерська підготовка, східноєвропейська традиція вищої освіти, науковий ступінь, дисертація |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Нінель Герандівна Сидорчук |
Дата подачі: | 04 Квіт 2019 05:59 |
Оновлення: | 04 Квіт 2019 05:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28871 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Магістратура: історичні передумови впровадження ступеневої освіти на сучасному етапі модернізації вітчизняної вищої школи. Креативна педагогіка. 2017. № 12. С. 49–56. |