Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості

Сидорчук Н. Г. (2017) Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки). № 1. С. 14–20.

[thumbnail of 6_Сидорчук.pdf]
Preview
pdf
6_Сидорчук.pdf

Завантажити (349kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізовано проблему ключових принципів розвитку особистості нового типу у контексті акмеологічного підходу. Розглянуто інтерпретацію акмеологічного підходу з позицій формування, дослідження та визначення показників акмеологічності (стан, властивість, гармонія). Подано змістову інтерпретацію окреслених показників та механізм їх дії у процесі саморозвитку. Визначено роль акмеінформаційної взаємодії у процесі розвитку природних потенціалів людини, її здібностей та талантів. Доведено, що розглянуті принципи акмеології (стан, властивість, гармонія) дозволяють розкрити загальні риси (властивості) певного стійкого явища або стан певного матеріального об'єкта, причому цей стан визначається характеристиками найвищого рівня або є найвищою точкою вдосконалення. Окреслено перспективи використання розглянутого матеріалу у ході саморозвитку особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: акмеологія; властивість; гармонія; принципи акмеологічності; стан
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Нінель Герандівна Сидорчук
Дата подачі: 04 Квіт 2019 05:59
Оновлення: 04 Квіт 2019 05:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28873
ДСТУ 8302:2015: Сидорчук Н. Г. Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки). 2017. № 1. С. 14–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу