Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу

Григор’єва Т. Ю. (2018) Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень». Т. 1. С. 20–23.

[thumbnail of Одеса 2018 тези Григорєва.pdf]
Preview
Текст
Одеса 2018 тези Григорєва.pdf

Завантажити (373kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основні етапи та переваги застосування інтегрованого підходу у формуванні фонологічної компетенції студентів І курсу мовного вузу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегрований підхід, фонологічна компетенція
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 04 Квіт 2019 14:38
Оновлення: 04 Квіт 2019 14:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28911
ДСТУ 8302:2015: Григор’єва Т. Ю. Інтеграція фонетичних, лексичних, граматичних навичок у формуванні фонологічної компетенції студентів мовного вузу. Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень». 2018. Т. 1. С. 20–23.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу