Кручак Г. М., Коновальчук І. І. (2018) Педагогічні умови формування правильної звуковимови та слововимови в дітей середнього дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: зб. наук. праць.. С. 74–79.
2..PDF
Завантажити (382kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічні умови формування звуковимови та слововимови в дітей середнього дошкільного віку: створення педагогічно спрямованого на розвиток мовлення дітей предметно-просторового середовища, цілеспрямована взаємодія вихователів та батьків, підбір відповідних методів, прийомів та засобів, для усвідомлення дітьми особливостей звукової та словесної будови мови та їх дотримання в своїй мовленнєвій діяльності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 05 Квіт 2019 14:20 |
Оновлення: | 05 Квіт 2019 14:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28978 |
ДСТУ 8302:2015: | Кручак Г. М., Коновальчук І. І. Педагогічні умови формування правильної звуковимови та слововимови в дітей середнього дошкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: зб. наук. праць. 2018.. С. 74–79. |