Топузов О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 12–15.
Preview
3_42.pdf
Завантажити (256kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2009 10:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899 |
ДСТУ 8302:2015: | Топузов О. М. Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 12–15. |