Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблемність як основа наукового і навчального пізнання

Топузов О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 12–15.

[thumbnail of 3_42.pdf]
Preview
PDF
3_42.pdf

Завантажити (256kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: G Географія. Антропологія. Реставрація > G Географія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 10:36
Оновлення: 14 Серп 2015 19:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2899
ДСТУ 8302:2015: Топузов О. М. Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 12–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу