Калініченко О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі...
Preview
Калініченко Олена Олександрівна тези 2015.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 08 Квіт 2019 14:04 |
Оновлення: | 08 Квіт 2019 14:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29022 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініченко О. О. Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі.. 2015.. |