Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики

Королюк О. М. (2018) Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти. Т. 1, № 88. С. 254–261.

[thumbnail of Королюк_88 (1).pdf]
Preview
Текст
Королюк_88 (1).pdf

Завантажити (461kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтувано значення курсу методики навчання математики для здійснення професійного розвитку майбутнього вчителя математики; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету, сформульовано завдання навчальної дисципліни, окресленно шляхи підвищення ефективності навчання; визначено поняття професійний розвиток, самостійна робота, самостійність, методична задача. Особливу увагу в публікації приділено організації навчання під час лабораторних занять із методики математики; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для самостійної роботи студентів; виділено активні форми, методи навчання, які використовуються під час лабораторних робіт з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Діана Петрова
Дата подачі: 09 Квіт 2019 07:12
Оновлення: 09 Квіт 2019 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29040
ДСТУ 8302:2015: Королюк О. М. Професійний розвиток майбутніх учителів у процесі вивчення методики навчання математики. Проблеми освіти. 2018. Т. 1, № 88. С. 254–261.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу