Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації

Вознюк О. В. (2008) Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 87–91. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 19_42.pdf]
Preview
PDF
19_42.pdf

Завантажити (276kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовуються критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких одночасно розкриває принципи синергізації освітніх систем, що постають потужним теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації. Зроблено висновок про те, що означені принципи як критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем та відповідний їм зміст реалізації діалектичним чином взаємопов’язані, обумовлюють та потенціюють один одного.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 08 Жовт 2009 10:55
Оновлення: 14 Серп 2015 19:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2908
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 87–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу