Мартинюк М. В. (2008) Поліхудожній розвиток школяра як складова його національної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). С. 127–130.
Preview
28_42.pdf
Завантажити (257kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається поліхудожній розвиток школяра як складова його національної культури, досліджується проблема взаємодії та інтеграції мистецтв у цілісному художньому розвитку школярів, використовується ідея комплексної взаємодії мистецтв у навчально-виховному процесі, висвітлено умови реалізації системно-цілісного підходу до змісту художньо-естетичної освіти, що передбачає впровадження інтерактивних курсів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2009 11:00 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2915 |