Сингаївська А. В., Топачевський С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 185–188.
Preview
40_42.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2009 11:10 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2921 |
ДСТУ 8302:2015: | Сингаївська А. В., Топачевський С. К. Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 185–188. |