Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Лесик С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал. № 1. С. 13–16.
Тичина_ Портницька_Лесик_ стаття.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
| Дата подачі: | 24 Квіт 2019 09:11 |
| Оновлення: | 24 Квіт 2019 09:11 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292 |
| ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф., Тичина І. М., Лесик С. М. Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал. 2018. № 1. С. 13–16. |


