Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань

Маслов Ю. В., Баженова І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 78–81.

[thumbnail of 16_43.pdf]
Preview
PDF
16_43.pdf

Завантажити (267kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 09 Жовт 2009 11:40
Оновлення: 14 Серп 2015 19:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950
ДСТУ 8302:2015: Маслов Ю. В., Баженова І. В. Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 78–81.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу