Маслов Ю. В., Баженова І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 78–81.
Preview
16_43.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950 |
ДСТУ 8302:2015: | Маслов Ю. В., Баженова І. В. Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 78–81. |