Маслов Ю. В. and Баженова І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. pp. 78-81.
Preview
16_43.pdf
Download (267kB) | Preview
Abstract
У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 09 Oct 2009 14:40 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:37 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950 |
| ДСТУ 8302:2015: | Маслов Ю. В. and Баженова І. В. Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. pp. 78-81. |


