Zhytomyr State University Library

Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань

Маслов Ю. В. and Баженова І. В. (2009) Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. pp. 78-81.

[thumbnail of 16_43.pdf]
Preview
PDF
16_43.pdf

Download (267kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається проблема навчання іншомовного писемного мовлення у процесі професійно-педагогічної іншомовної підготовки. Пропонується співвіднести та розширити репертуар жанрів письмового тексту, які повинні створювати студенти. Виділені методично цінні жанри, що співвідносяться з рівнями навчання письмовому самовираженню – репродуктивним, евристичним і креативним.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 09 Oct 2009 14:40
Last Modified: 14 Aug 2015 22:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2950
ДСТУ 8302:2015: Маслов Ю. В. and Баженова І. В. Зміст навчання іншомовного писемного мовлення на етапі професіоналізації: до проблеми жанрової систематизації завдань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. pp. 78-81.

Actions (login required)

View Item
View Item