Райковська Г. О. (2009) Методологічні підходи до впровадження інформаційно комунікаційних засобів у режимі підтримки практичної діяльності студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 82–87. ISSN 2076-6173.
Preview
17_43.pdf
Завантажити (649kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглядаються методологічні підходи до впровадження інформаційно-комунікаційних засобів в процесі графічної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів. Які спрямовані не тільки на розвиток графічних умінь і навичок студентів, але і їх творчих здібностей, формування знань, умінь і навичок, необхідних для самостійного пізнання нових питань теорії і практики професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:41 |
Оновлення: | 09 Жовт 2015 13:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2951 |