Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту

Марченко Г. В. (2018) Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика. № 15. С. 139–145. ISSN 2220-4555.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (255kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 25 Черв 2019 08:53
Оновлення: 25 Черв 2019 09:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29569
ДСТУ 8302:2015: Марченко Г. В. Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Українська полоністика. 2018. № 15. С. 139–145.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу