Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання

Карплюк С. О. (2009) Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 121–125. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 25_43.pdf]
Preview
PDF
25_43.pdf

Завантажити (295kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано основні положення педагогічної спадщини видатних педагогів-практиків О.Г. Ривіна та В.К. Дяченка – розробки методики взаємонавчання. Досліджено досвід її використання у 1920 – 1930 роках ХХ століття. Викладено результати розвитку ідей колективного навчання у Росії та представлено приклади застосування взаємонавчання як ефективної форми організації навчального співробітництва школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 09:16
Оновлення: 14 Черв 2016 19:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2963
ДСТУ 8302:2015: Карплюк С. О. Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 121–125.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу