Карплюк С. О. (2009) Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 121–125. ISSN 2076-6173.
Preview
25_43.pdf
Завантажити (295kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано основні положення педагогічної спадщини видатних педагогів-практиків О.Г. Ривіна та В.К. Дяченка – розробки методики взаємонавчання. Досліджено досвід її використання у 1920 – 1930 роках ХХ століття. Викладено результати розвитку ідей колективного навчання у Росії та представлено приклади застосування взаємонавчання як ефективної форми організації навчального співробітництва школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Жовт 2009 09:16 |
Оновлення: | 14 Черв 2016 19:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2963 |
ДСТУ 8302:2015: | Карплюк С. О. Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 121–125. |