Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах

Підгурська В. Ю. (2009) Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 142–145. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 30_43.pdf]
Preview
PDF
30_43.pdf

Завантажити (246kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається класифікація інноваційних методів навчання як один із важливих інструментів навчального процесу, що сприяє формуванню мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Дається стисла лінгвістична характеристика основних найоптимальніших методів навчання, які уможливлюють повноцінну комунікативну спрямованість навчального процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 21 Жовт 2009 11:40
Оновлення: 08 Лют 2016 22:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2973
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 142–145.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу