Коновальчук І. М. (2018) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky. Т. 6, № 3. С. 49–53.
СТАТТЯ_Konovalchuk_Inna_PEDAGOGICAL_CONDITIONS_FOR_FUTURE...PDF
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті визначено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту; виділено об’єктивні та суб’єктивні причини недостатнього рівня готовності вчителів до означеного виду діяльності; уточнено сутність поняття "педагогічні умови"; встановлено вплив формування позитивної мотивації на ефективність професійної підготовки студентів до вирішення конфліктів дітей з батьками; представлено мету, завдання та зміст авторського спецкурсу; розкрито потенціал активних та інтерактивних методів навчання у формування готовності майбутніх учителів до надання кваліфікованої допомоги батькам у налагодженні позитивних взаємовідносин з дітьми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів до конструктивної взаємодії, активні методи навчання, інтерактивні методи навчання |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Лист 2019 09:31 |
Оновлення: | 08 Лист 2019 09:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30029 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до налагодження конструктивної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Scientific letters of academic society of Michal Baludansky. 2018. Т. 6, № 3. С. 49–53. |