Михайлова О. С., Сидорчук Д. В. (2017) Теоретичні основи використання драматико-педагогічних технологій у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку у центрах соціально-психологічної реабілітації. Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. Т. 2. С. 252–256.
Mykhailova_Sydorchuk_stattya.pdf
Завантажити (331kB) | Preview
Анотація
Актуальність цієї статті зумовлена реформуванням національної системи освіти в контексті економічного, соціального, інтелектуального, духовного та культурного розвитку суспільства зумовлює необхідність підготовки нової генерації фахівців, здатних до осмислення педагогічних реалій виховання, реалізації соціально-культурного досвіду минулого, ефективної життєдіяльності в умовах полікультурного освітнього середовища. Ця ідея знайшла своє відображення у сучасних матеріалах Ради Європи, які визначають гуманітарну політику в Європі на сучасному етапі у контексті країнознавчих реалій та соціокультурних аспектів (Закони України „Про освіту”, „Про вищу освіту”, „Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті”).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Лист 2019 08:13 |
Оновлення: | 12 Лист 2019 08:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30109 |
ДСТУ 8302:2015: | Михайлова О. С., Сидорчук Д. В. Теоретичні основи використання драматико-педагогічних технологій у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку у центрах соціально-психологічної реабілітації. Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць. 2017. Т. 2. С. 252–256. |