Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів

Лисак Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 88–91.

[thumbnail of 19_44.pdf]
Preview
PDF
19_44.pdf

Завантажити (251kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 10:42
Оновлення: 14 Серп 2015 19:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3014
ДСТУ 8302:2015: Лисак Г. О. Психолого-педагогічні умови підвищення об'єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 88–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу