Zhytomyr State University Library

Психолого-педагогічні умови підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів

Лисак Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 88-91.

[thumbnail of 19_44.pdf]
Preview
PDF
19_44.pdf

Download (251kB) | Preview

Abstract

У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 22 Oct 2009 13:42
Last Modified: 14 Aug 2015 22:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3014
ДСТУ 8302:2015: Лисак Г. О. Психолого-педагогічні умови підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 88-91.

Actions (login required)

View Item
View Item