Лисак Г. О. (2009) Психолого-педагогічні умови підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 88-91.
Preview
19_44.pdf
Download (251kB) | Preview
Abstract
У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних умов, що сприяють процесові підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Розглядаються засоби стимулювання механізму самовдосконалення та педагогічної рефлексії в галузі оцінювання.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 22 Oct 2009 13:42 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:45 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3014 |
| ДСТУ 8302:2015: | Лисак Г. О. Психолого-педагогічні умови підвищення об’єктивності контролю та оцінювання професійної підготовки студентів університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 88-91. |


