Стельмашук Ж. Г. (2009) Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 101–104.
Preview
22_44.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції молодших школярів, з’ясовується зміст та структура, теоретично обґрунтовується зв’язок між ними. Йдеться про ефективність застосування інтегрованого підходу, а також комплексного аналізу тексту в розвитку мовленнєво-мовної компетенції молодших школярів на прикладі фонетичного матеріалу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 10:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3017 |
ДСТУ 8302:2015: | Стельмашук Ж. Г. Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 101–104. |