Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України

Тарнавська Н. П., Вознюк О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). С. 281–286.

[thumbnail of Тарнавська, Вознюк  Нови технологии 2019_92.pdf]
Preview
Текст
Тарнавська, Вознюк Нови технологии 2019_92.pdf

Завантажити (303kB) | Preview

Анотація

Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
R Медицина > RA Суспільні аспекти медицини
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 30 Січ 2020 07:04
Оновлення: 30 Січ 2020 07:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30623

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу