Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію

Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов..

[thumbnail of Могильна_Шутько_Халимон_тези_правка.pdf]
Preview
Текст
Могильна_Шутько_Халимон_тези_правка.pdf

Завантажити (115kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олена Анатоліївна Зимовець
Дата подачі: 23 Бер 2020 17:38
Оновлення: 23 Бер 2020 17:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30818
ДСТУ 8302:2015: Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов. 2020..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу