Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов..
Preview
Могильна_Шутько_Халимон_тези_правка.pdf
Завантажити (115kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
Дата подачі: | 23 Бер 2020 17:38 |
Оновлення: | 23 Бер 2020 17:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30818 |
ДСТУ 8302:2015: | Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов. 2020.. |