Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. (2020) Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов.
Preview
Могильна_Шутько_Халимон_тези_правка.pdf
Завантажити (115kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Олена Анатоліївна Зимовець |
| Дата подачі: | 23 Бер 2020 19:38 |
| Оновлення: | 23 Бер 2020 19:38 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30818 |
| ДСТУ 8302:2015: | Шутько В. В., Могильна Р. Я., Халимон І. Й. Роль студентської наукової проблемної групи у підготовці вчителів-мовників, які вивчають англійську мову як спеціалізацію. Теорія і практика навчання іноземних мов. 2020. |


