Гилярська О. І. (2019) Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Андрагогічний вісник. № 10. С. 53–61.
Гилярська ndrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Виявлено, що в наведених фактах простежуються закономірності риторичного і розвивального підходів у мовленні педагогів. Встановлено, що в основі принципів вітчизняної педагогічної риторики лежать положення античної класичної риторики, розвинуті на основі власної культури та освіти, і християнські впливи. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті | 
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко | 
| Дата подачі: | 08 Черв 2020 17:36 | 
| Оновлення: | 08 Черв 2020 17:36 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31150 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Гилярська О. І. Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 53–61. | 


