Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи

Котенко І. С. (2019) Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 125–131.

[thumbnail of Котенко andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf]
Preview
Текст
Котенко andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf

Завантажити (287kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі забезпечення педагогічної підтримки адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. У статті розкрито сутність поняття «адаптація» та її три базові аспекти. Визначені вікові характеристики та психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, особливості шкільної адаптації. Зазначені пріоритетні завдання вчителя у період адаптації дітей до школи, концептуальні моделі розвивального навчання та провідні педагогічні засоби, які сприяють адаптації учнів початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:36
Оновлення: 08 Черв 2020 14:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31153
ДСТУ 8302:2015: Котенко І. С. Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 125–131.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу