Котенко І. С. (2019) Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 125–131.
Preview
Котенко andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі забезпечення педагогічної підтримки адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. У статті розкрито сутність поняття «адаптація» та її три базові аспекти. Визначені вікові характеристики та психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, особливості шкільної адаптації. Зазначені пріоритетні завдання вчителя у період адаптації дітей до школи, концептуальні моделі розвивального навчання та провідні педагогічні засоби, які сприяють адаптації учнів початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Черв 2020 14:36 |
Оновлення: | 08 Черв 2020 14:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31153 |
ДСТУ 8302:2015: | Котенко І. С. Педагогічна підтримка адаптації першокласника до освітнього простору початкової школи. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 125–131. |