Федчук М. Ю. (2019) Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 147–152.
Preview
Федчук andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкової школи. Визначено загальні положення формування даної компетенції та окреслено її основні компоненти, які повинні формуватися у дітей як під час занять, так і в позакласний час. Також у статті визначено провідну роль педагога у формуванні здоров'язбережувальної компетентності у школярів та даються конкретні методичні приклади для реалізації цієї мети.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Черв 2020 14:37 |
Оновлення: | 08 Черв 2020 14:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31158 |
ДСТУ 8302:2015: | Федчук М. Ю. Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 147–152. |