Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи

Федчук М. Ю. (2019) Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. № 10. С. 147–152.

[thumbnail of Федчук andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf]
Preview
Текст
Федчук andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf

Завантажити (273kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкової школи. Визначено загальні положення формування даної компетенції та окреслено її основні компоненти, які повинні формуватися у дітей як під час занять, так і в позакласний час. Також у статті визначено провідну роль педагога у формуванні здоров'язбережувальної компетентності у школярів та даються конкретні методичні приклади для реалізації цієї мети.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:37
Оновлення: 08 Черв 2020 14:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31158
ДСТУ 8302:2015: Федчук М. Ю. Роль учителя у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів початкової школи. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 147–152.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу