Юхимчук А. О. (2019) Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник. № 10. С. 165–170.
Preview
Юхимчук andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf
Завантажити (284kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сутнісні характеристики феномену інтеграції та основні етапи його розвитку як педагогічного явища. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності вчителів до практичної реалізації інтегративного підходу в початковій школі. Визначено ряд умов, за яких повинна здійснювати професійно-педагогічна підготовка студентів для успішного впровадження інтеграції в освітньому просторі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 08 Черв 2020 14:38 |
Оновлення: | 08 Черв 2020 14:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31161 |
ДСТУ 8302:2015: | Юхимчук А. О. Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 165–170. |