Електронна бібліотека Житомирського державного університету

SMM-маркетинг як один з перспективних методів оптимізації бізнесу в інтернеті

Івашко В. М. (2020) SMM-маркетинг як один з перспективних методів оптимізації бізнесу в інтернеті. In: Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технологи у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (406kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Анастасія Торгонська
Дата подачі: 22 Черв 2020 12:54
Оновлення: 22 Черв 2020 12:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31208

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу