Романюк С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 45. С. 213–217.
Preview
46_45.pdf
Завантажити (305kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено аналізу інформаційного простору американського комерційного рекламного дискурсу 20-х років XX століття. Розглянуто експліцитну та імпліцитну його складові, а також робиться висновок про те, яка з цих складових здійснює найбільший вплив на адресата. Досліджено вербальні засоби передачі явного та прихованого змісту, визначаються їх особливості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Жовт 2009 12:55 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3121 |
ДСТУ 8302:2015: | Романюк С. К. Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 45. С. 213–217. |